1. Per kiek laiko atsiunčiate prekę?
Prekę išsiunčiame kai tik gauname pinigus į banko sąskaitą, prekę klientas gauna per 1-3.d.d.
2. Per kur siunčiate prekes?
Prekes siunčiame per lietuvos paštą, greitu metu siūsime per paštomatus.
3. Kokie atsiskaitymo būdai?
Atsiskaityti galite iš betkurio banko į nurodytą banko sąskaitą.
4. Ar yra fizinė parduotuvė?
Šiuo metu fizinės parduotuvės neturime, tačiau prekes atsiimti galima į rankas Vilniuje ir Trakuose.
5. Kaip galima su Jumis susisiekti?
El. paštu: labas [eta] vanila.lt , telefonu: (+370) 611 41 993
6. Noriu bendradarbiauti ir pardavinėti prekes pas Jus, ar įmanoma?
Taip, visi kas tik norite galite su mumis susisiekti ir pateikti savo pasiūlymus.
7. Ar išrašote sąskaitas faktūras?
Taip, nes dirbame pagal indivdualios veikos pažymą nr: 750707.
8. Kur galėčiau pasiskaityti atsiliepimus apie Jus?
Klientų atsiliepimai rodomi svetainėje: https://vanila.lt/klientu-atsiliepimai ir facebook'e
9. Neradau norimos prekės, ar visos prekės kurias turite yra internetinėje parduotuvėje?
Beabejo, kad ne visos prekės yra patalpintos el.parduotuvėje, visuomet galite pasiteirauti nurodytais kontaktais ar turime Jūsų norimų prekių, dažniausiai surandame tinkamą sprendimą daugumai klientų.
10. Ar įmanoma gauti prekes pigiau?
Beabejo kiekvienas naujas vartotojas kuris perka pirmą kartą gali pasiimti savo 10% nuolaidą visam krepšeliui. Ją pasiimti galite užėja į šį puslapį: 10% nuolaida
11. Nuo kokios sumos taikomas nemokamas pristatymas?
Nemokamas pristatymas taikomas nuo 50€ krepšelio sumos.